Bestellen & Service
Heb je een bestelling geplaatst, maar wil je deze toch annuleren of wijzigen? Neem dan binnen 24 uur contact op met onze klantenservice. Wanneer je bestelling al is verzonden, is het altijd nog mogelijk om het pakket te weigeren bij bezorging.
Heb je per ongeluk een verkeerd of onjuist adres ingevoerd, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice om de fout te herstellen.
Hoe plaats ik een bestelling? Op onze website kan je met gebruik van onze kentekenfilter en voertuigenfilter gemakkelijk het juiste product vinden voor jouw auto. Na het klikken op het gewenste product en het verifiëren dat deze voor jouw auto geschikt is, kan je deze toevoegen aan de winkelwagen gepaard met de gewenste hoeveelheid.
Wij bieden op al onze schermen de optie voor montage op locatie en gepaard met jouw scherm kunnen wij een achteruitrijcamera monteren. Deze opties kan je heel makkelijk toevoegen bij het gekozen product.
Rechtsboven word je winkelwagen getoond en kan je klikken op ‘Afrekenen’. Daarna volgt een makkelijk betaalproces.
Bij enige moeilijkheden, staat onze klantenservice altijd voor je klaar!
Bij CarplayHero bieden wij iDeal als betaalmethode. Met iDeal kan je veilig betalen via je eigen Nederlandse bank.
Weet je niet zeker of je het juiste product hebt gekozen voor jouw voertuig of heb je andere vragen over onze producten? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Nee, bij CarplayHero bieden wij gratis verzending aan zonder een minimum bestelbedrag.
Wij streven ernaar om jouw bestelling binnen 3-7 werkdagen te leveren.
Nadat je pakketje is opgestuurd, ontvang je een Track & Trace code waarmee je toegang krijgt tot de status van je bestelling.
Bij CarplayHero betalen wij de verzendkosten en zijn de retourkosten voor de koper.
Ja, uiteraard heb je als klant altijd recht om je pakketje zonder enige geldige reden te retourneren. Dus ook als je het verkeerde product hebt besteld. Zorg ervoor dat je het product weer netjes in zijn originele staat weer terugstuurt.
Neem contact op met onze klantenservice via onze mail info@carplayhero.nl om jouw product te retourneren.
Bij CarplayHero streven wij ernaar om jouw aankoopbedrag binnen een week terug te storten.
Onze klantenservice staat altijd voor jou klaar via de mail, per telefoon of via WhatsApp.
We doen er alles aan om je goed te helpen. Heb je toch een klacht over een product of onze service? Laat het ons weten via info@carplayhero.nl. We reageren altijd binnen 14 dagen met een inhoudelijke reactie.
Ben je daarna niet tevreden over de afhandeling? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag (www.sgc.nl), of via het Europees ODR Platform: ec.europa.eu/consumers/odr.
Product & Garantie
Bij CarplayHero leggen wij de prioriteit bij het leveren van hoogwaardige kwalitatieve autoradio’s die perfect aansluiten op jouw voertuig. Wij geven prioriteit aan kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid.
Bij CarplayHero draait het om gemak. In tegenstelling tot veel andere bedrijven hoef jij nergens naartoe. Wij komen gewoon naar jou. Of je nu thuis bent of op je werk, wij installeren het scherm op locatie, wanneer het jou uitkomt. Zo bespaar je tijd én moeite.
Uiteraard zijn onze schermen en camera’s ook zelf te installeren. Ook wanneer je niet voor installatie kiest, zal onze klantenservice altijd gereed staan om jou te ondersteunen bij het installeren!
Bij CarplayHero bieden wij autoradio’s aan die draadloos te verbinden zijn met jouw Android of Apple smartphone. Zo kan jij heel overzichtelijk je navigatie instellen, muziek luisteren en belletjes beantwoorden, zonder je telefoon te hoeven gebruiken! Met een snelle en betaalbare upgrade, gaat jouw rijervaring flink vooruit.
Onze autoradio’s zijn voorzien van de beste beeldkwaliteit en lopen op de nieuwste Android versie om jou een prettige en soepele ervaring te bieden.
Ja, op alle producten die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dat betekent dat je mag verwachten dat het product goed werkt en doet wat het hoort te doen. Sommige artikelen hebben daarnaast ook nog fabrieksgarantie. Die komt bovenop je wettelijke rechten, niet in plaats daarvan.
Je mag bij elke aankoop rekenen op een goed werkend product. Daarom dekt de garantie alle gebreken waar jij zelf geen invloed op hebt. Schade door vallen, stoten of vocht valt hier niet onder.